01/12/2024 av Sjak R. Haaheim 0 Kommentarer
Slik får du raskt svar fra advokaten
Advokater er travle, men vi har løsningen som gjør at du får respons fra oss innen rimelig tid: Vår trygge og sikre kundeportal.
Alle våre klienter får tilgang til vår kryptere og sikre kundeportal, som gir deg mulighet til å sende melding til advokaten, motta dokumenter og meldinger. Du kan også laste opp filer som vi trenger i din sak. Mail, SMS og brevpost er gårsdagens løsninger som ikke dekker dagens behov for å få svar fra advokaten din.
Du kan logge deg inn vår kundeportal på to måter:
- Enten ved å gå til hjemmesiden vår https://www.advokatoriet.no/innlogging og trykke på den røde knappen.
- Eller ved å laste ned en app til telefonen din, så du har saken i lommen eller i vesken.
Her kan du lese mer om klientportalen vår og se en video om hvordan du kan bruke den: https://www.clio.com/clients/
Hvis du har dokumenter advokaten din trenger, må du enten skanne dem i lesbart PDF-format og laste opp til portalen, eller bruke "Scan documents"-funksjonen i appen på telefonen/nettbrettet. Husk at ett dokument må være en fil.
Vi kan ikke bruke vanlige bilder/foto av dokumenter.
Du kan også laste opp lydfiler, videoer og fotografier i portalen.
Det er enklere for oss dersom du gir alle filene dine standard filnavn før du laster dem opp:
ÅÅÅÅ-MM-DD Filnavn
Eksempel:
2024-12-24 Brev fra Juul E. Nissen
Vi kan være vanskelig å nå på telefonen, på grunn av møter og andre rettssaker. Kundeportalen er derfor den enkleste måten å få forbindelse med din advokat. Vi svarer så raskt vi kan, og det forventer vi at du gjør også.
Kommentarer